Lista

Vilken färg har dina skor? - De jag använder just nu svarta.
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Det är nog några tusen per år, haha.
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Anna Anvedgård
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - Mina föräldrar, syster, Dennis och Madde.
Vilka namn finns i din smsinkorg? - Just nu finns Jenna, Madde, syster, Linda, Dennis och Mathilda.
Vem kysste du senast? - Dennis ♥
Vem kramade du senast? - Julia eller Madde.
När såg du din bästavän senast? - För flera dagar sedan och Madde igår.
Din favoritfilm? - Jag vet inte riktigt längre, tittar på så många och älskar så många, haha. 
Din favoritlåt? - Boys don't cry, San Francisco says hello, scream & shout och några till. 
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Vem vet? 
När vaknade du imorse? - Halv nio.
Gillar du hästar? - Ja, ganska så.
Har du ett turnummer? Vilket? - Number 4
Vem hade du velat träffa just nu? - Ett helt gäng!
Vilket är det bästa året hittils? - 1998-2012
Är du kär? - Det är jag-
När drack du alkohol senast? - Igår.
Är du en rökare? - Nej!
Föredrar du snus eller rökning? - Inget av de egentligen men rökning.
Vad heter du i mellannamn? - Sofia.
Har du en blogg? - Ja, du läser den just nu!
Vilken klass går du i? - 8B.
Är du oskuld? - Ja.
Ditt favoritband? - Lyssnar på massor så kan ej välja!
Din favoritartist? - Ulrik Munther bland annat.
Thåström eller Håkan Hellström? - Håkan Hellström!
Göteborg eller Stockholm? - Stockholm!!
Vart bor du? - I en by i Småland.
Vart vill du bo? - Här jag bor nu eller kanske i Thailand.
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - Har inte laddat ner spotify på dadis dator än
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? ↑
Vem skrev åt dig på msn senast? - Det var några år sedan jag var inne så vet inte, haha. 
Vem skrev du senast sms med? - Skriver på kik för tillfället så Linda.
Vem ringde dig senast? - Syster.
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - en ascool bild på mig som liten
Blind eller döv? - Döv, har fobi mot blinda
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Nope, bara B.
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Så länge som jag kommer att bli!
Vad vill du jobba/jobbar som? - Fotbollsproffs just nu.
Var är dina syskon just nu? Spelar piano.
Senasta kändisen du såg? - Live, Ulrik tror jag.
Favoritkändis? - Vet inte riktigt, Ulrik tror jag!
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Igår.
Har du piercingar? Isåfall, vars? - Nope :(
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Scream & Shout
När grät du senast? - Igår.
Är du vig? - Lite kanske, haha.
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - Till Linda '' btw, ursnygg jacka! ♥♥''
Använder du hårspray? - Inte så mycket som innan, mycket mindre nu för tiden!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - I ett förhållande!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ja. Flera år sedan!
Uppsatt hår eller hängande? - Beror lite.
Vill du gifta dig i framtiden? -  Jag tror det.

Vilken vän vet mest om dig? Linda, Julia och Madde!
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Ja, haha..
Vem skrev åt dig på Facebook senast? -  Mathilda, plutten!
Vad stod det i din senaste händelse? - Om en fotbollstunering.
Vill du bli modell? - Funderar lite på det.
Din bästa tjejkompis? - Madde, Julia och Linda.
Bästa killkompis? - Robin och Dennis.
Vad var det senaste du installerade på din dator? - Black ops tror jag.
Vem är den perversaste person du känner? Haha, finns många omkring mig ;)
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Ögonen tror jag, ögonen kan döda mig.. Haha, det lät patetiskt!
Favoritdryck? - Coca Cooooola 
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Kopparberg/cider eller gin&tonic
Senaste CD-skivan du köpte? - Köpte en 1D skiva till syster men tappade bort den..

Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - Har inga uppsatta just nu.
Vad ska du göra i sommar? - Leva livet till fullt!
Har du haft oskyddat sex? - oskuld.
Hur många har du strulat med på en kväll? - Är ingen som går runt och strular om man säger så. Håller mig till en!
Har du rökt på/knarkat? - Nope och kommer aldrig att hända heller för den delen!
Hur ofta festar du? - Aldrig typ, haha. 
Favoritskådespelare? - Ingen aning.
Favoritkomiker? - No idea!

Klänning eller kjol? - Klänning, men beror lite ibland.
Har du varit med på TV ? Jag har ingen aning. Men ett filmbolag eller vad det heter har filmat våran klass och gjort en skiva. Sedan visat den för andra i världen/Sverige.
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - Någon mysig film eller tecknat!
Snyggaste kändisen? - Finns så många!.
Vart vill du resa innan du dör? - New York, Thailand, England, Danmar igen, Hawaii osv.

fS

Kommentarer
Postat av: Ciiic

Hur får du allas nummer?

2012-12-31 @ 09:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback