julklappar från Madde, Dennis, farmor&farfar och Mathilda

Kan nog inte beskriva hur mycket jag älskar denna killen som gav mig detta underbara halsbandet, älskar det verkligen! Imorgon sitter den runt halsen och är med hela kvällen när vi firar jul. Tack älskling! ♥
Blev hur glad som helst när jag öppnade paketet! Att bara en tavla kan göra så man får en massa minnen i huvudet. Nu står den på hyllan över sängen så jag kan se den varje dag innan jag går och lägger mig! Tack, älskar dig!♥
Farmor och farfar kom idag, en dag innan julafton som de gör varje år. Så länge jag kan minnas så har de kommit dagen innan och gett en ''dagenföre-julklapp''. Fick dessa urmysiga sockar, en ring, en chokladkaka, lite dekorations stjärnor och några söta julnallar som man kan sätta på julklappar till exempel.
Och så fick jag denna parfymen av Mathilda. Har en liknande parfym redan men man kan inte ha för många parfymer tycker jag! Tack plutten!
 
Fick även en kopp med godis i av Joel men tänkte att det kanske var lite tråkigt att bara se koppen för har redan ätit upp godiset som var i den, hihi.
fS
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback