it's okay to not be okay

Sitter just nu vid dadis nya dator och testar den för första gången. Tänkte berätta lite om dagen, vaknade runt tio, elva och kunde knappt ta mig ur sängen var verkligen hur trött som helst. Åt frukost, gjorde klart SO'n så nu ska jag bara renskriva den, fixade mig och sedan körde mami mig till Dennis. Och när jag kom till Dennis så gjorde vi egentligen inte så jätte mycket. Lyssnade på musik, pratade, tittade på film eller rättare sagt han tittade på film och sen har vi inte gjort så jätte mycket mer. Och på slutet råkade jag somna, haha. Men det var skönt att få vara i hans famn igen!
Imorgon är det måndag igen.. Men som tur är så är det jullov snart! Snart är det lucia också, vi på konfan ska uppträda i kyrkan och på olika hem, kommer bli roligt. Älskar stämningen, alla ljus och all musik. 
Ska klippa mig imorgon inför lucian, fira dadi och sedan ska jag plugga. Har haft haft ungefär 4 prov nu på två veckor och ska ha prov ända fram till jul varje vecka, känner rätt tungt..
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback