Världens bästa dag i mitt liv

Allt började med att jag, Eve, Julia och min syster åkte till Gnosjö runt tre för att sedan börja köa med Jessy. Vi köade i två timmar medan Jessy hade köat ända sen ett. När det blev insläpp blev det helt kaos. Alla ville ha platserna längstfram så man fick verkligen trycka in sig, lämna biljetten sedan springa och ta sin plats. Vi fick plats längstfram. 
En halvtimme kvar och jag var hur nervös som helst. När han började gå upp mot scen kom tårarna nästan. Trodde aldrig att jag skulle känna så för en kändis. Han var så himla fin. Han började med King of our days och sedan rullade låtarna. Han valde perfekta låtar och avslutades Boys don't cry. 
Det var väldigt varmt och det var därför han svettades, så jävla sexig var han. Jag tror jag fick ögonkontakt med honom. Jag tittade och log mot honom och så log han lite tillbaka, OMG!
Han tackade för sig och vi sprang till signeringen, kom ganska långt fram. Han signerade min nya posters, armen, en liten lapp, min mobil och köpte en tygpåse. Var överlycklig, höll på att börja gråta ännu en gång, hoppade av glädje. Vi gick ut och skulle vänta på han men vi beslöt oss för att gå och ställa oss i kön igen för att jag glömde att han skulle signera min tygpåse och så skulle han signera min hals. 
När vi kom fram andra gången blev jag så nervös ännu en gång, han signerade tygpåsen och halsen. Började nästan gråta ännu en gång. Hans händer var så varma. Vill tillbaka till honom! Vi träffade Kalle, pratade lite med honom, fotade med honom och jag var bara tvungen att krama honom. 
Sedan gick vi ut och väntade på Ulrik, jag trodde att han aldrig skulle komma men sen såg vi honom. Alla sprang till honom och alla fick en kram. Han luktade så himla gott. Åh, vill tillbaka till den kramen!
Det var den bästa dagen i mitt liv! Jag saknar honom redan, jag älskar dig Ulrik!
Så himla fin är du Ulrik!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback