tränar magen

Har inte tränat magen på flera veckor så tog mig ett pass nyss och körde några övningar. Mami hade köpt en apparat men jag fattade inte hur den funkade så jag kör på en originallt sätt. Och då kan man bli extra nöjd att man har jobbat fram till det perfekta resultatet. Visst har jag en ganska så platt mage nu för tiden men vill få fram lite muskler med. Jag har heltklart blivit nöjdare med min mage än vad jag var förra året. Nu skryter jag inte eller något utan jag är stolt över min kropp. Ska även börja mer armhävningar, har blivit svagare i armarna, eller är det dem andra som har blivit starkare än mig, haha. Ska kämpa nu dem sista dagarna innan skolan och fortsätta ett tag efter att skolan har börjat med. 
Nu ska jag ner och skära upp frukt, mums!
fS
 
Kommentarer
Postat av: ok

Du vet om att armhävningar är en bröst övning, va?

2012-08-11 @ 00:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback