this can be everything

Träningen var faktis riktigt rolig idag, härligt att träffa nästan hela laget igen efter cupen. Men tyvärr så bråkade vaderna med mig igen, men aja. 
Ska sätta mig och skissa lite snart, sugen har man varit under hela dagen haha. Ska även testa systers nya pennor som hon tycker är väldigt bra. 
Innan skolan börja ska jag färga håret. Blir mörkt brunt denna gången, mitt hår börjar bli ljusbrunt så vill färga det. Men är lite rädd att det blir för mörkt så det ser svart ut. 
Glömde berätta, när vi var på gekås så var dem där och filmade inför nästa Ullared programmet så dem stod där och filmade Ola-Conny och jag och Jenna var ju bara tvugna att gå förbi för att få vara med i tv, haha. Sen efter ett tag märkte vi inte att dem hade flyttat på sig och vänt kameran mot oss och då snubblar jag över en mans fot och börjar illgarva. Hoppas dem inte fick med det! 
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback