sweatpants

Kom nyss hem från skolan och har precis varmt upp maten. Går runt med mjukisbyxor som vanligt efter en dag i skolan med jeans eller något liknande. Senare blir det träning men för mig vet jag inte ifall jag ska träna. Ont i vristen, lite svullen på nedre smalben osv. Men får hoppas.
Igår spelade jag som sagt med B-laget och det gick bättre än vad jag hade anat. Inte min bästa match men det gick ändå. Fick spela vänsterback hela tiden och vilade i bara fem min. Så det var väldigt roligt att få spela. Tog även med mig att jag skulle gå upp längre osv. 
Vi vann med 7-0, härligt tjejer! Lärde känna dem andra lite smått med från reftele, lanna och vart dem alla kom ifrån så det var roligt. 
Nu blir det Paradise Hotel time med syster!
fS
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback