Never thought that loving you would hurt me this way..

Som ni märkte igår så bloggade jag inte ett dugg. Ett för att Madde hängde med hem och vi tittade på flera Paradise Hotel avsnitt, bland annat finalen sedan åkte vi och tittade på match i Bredaryd och sen hann jag inte blogga eftersom jag skulle slå in mina böcker till skolan. 
Imorgon åker jag och ett litet gäng hem till Martin för att sedan på kvällen grilla och bara ha det gött. Senare på kvällen åker vi tjejer hem för vi ville inte slita ut oss, har match mot Skillingaryd på söndag och vi måste ta dem. 
Hänger med Martin hem direkt efter skolan så det blir några timmar hos honom, har aldrig varit hos honom tidigare så det ska bli spännande. 
Snart blir det träning och då ska jag träna minsann! Har inte så ont i vristen, längre ner på vadern så jag hoppas att det kommer gå bra. Svullnaden har gått ner som tur var men det är fortfarande blått. 
Igår kom jag på att jag har inte lagt upp fler bilder från Gotlands resan så ska ta och göra det nu. Kommer i nästa inlägg!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback