näsblod efter 5-6 år

Madde och Nellie har åkt och jag ska börja små tagga inför matchen med 99:erna. Väldigt längesen jag var med och spelade med dem så jag hoppas att det går bra. Åker dit en halvtimme tidigare för att få massage, lyx hehe. 
Tittar på Top Model tillsammans med syster, finaldags är det, spännande!
Jag är ju ganska klumpig av mig ibland, haha. Så när vi var och lirade fotboll på rönne, höll jag i en coca cola flaska och så kommer det en boll och jag ska ta det, jag slår till mig själv på näsan med coca cola flaskan så jag får näsblod. Haha, jag kunde knappt fatta det. Efter 5-6 år så får jag näsblod av ett litet slag mot näsan. Men jag visade att jag hade varit där genom att markera mitt blod, haha. 
fS
Jag och snygga Nellie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback