my friend

Dagen har gått väldigt fort må jag säga. Började dagen som vanligt, åkte till skolan och sedan vid tio kom dadi och hämtade mig och syster. Vi hämtade mami och sedan till begravningen. Ibörjan var jag och syster lite fnittriga eftersom mami har ju sina stunder men genom tiden blev vi mer och mer seriösa. 
Hela känslan i kyrkan, musiken, texterna, människorna kan verkligen påverka en. Allt var så sorgligt och man kunde inte hålla tillbaka tårarna, dem rann och rann. Jag tittade mig åt sidan och såg syster göra detsamma. 
När vi hade gått fram till kistan, stod alla från Hamra och sa farväl. Alla grät och där kom tårarna igen. När vi gick tillbaka kunde jag se hur mami och dadi också grät, alla blir påverka när man står där framme speciellt vid kistan. 
Efter gick vi till bambu och åt sedan vidare till Värnamo för att handla lite smått. Sen när vi kom hem lade jag mig i sängen och sov några timmar. Det var riktigt skönt!
Ska plocka på rummet nu, alla kläder ligger i olika högar i rummet..
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback