min sommar

Jag kan knappt tänka mig att alla dessa veckor som har varit sommarlov nästan är slut. Jag har gjort hur mycket som helst i sommar och ångrar inte en enda sekund. Alla mina vänner, familjen, djuren och allt. 
Några saker jag har gjort i sommar är:
  • Varit i Finland tillsammans med min bästis Lissie och hennes familj.
  • Varit på Gotland tillsammans med familjen.
  • Varit på ett fotbollsläger, Västervikslägret.
  • Varit på cup med världens bästa lag, Eskilsminne.
  • Träffat en massa kompisar och lärt känna nya.
  • Grillat en hel del.
  • Tittat på lite fotbollsmatcher.
  • Sovit i tält.
  • Tränat. 
  • Fyllt min garderob med en hel del nya kläder.
Osv, kommer inte ens ihåg allt fast jag vet att det är mer. 
Men tyvärr så har inte vädret varit på topp hela tiden men det har gått ändå. 
fS
Tre bilder ifrån sommaren fick det bli iallafall
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback