Live While We're Young

Kom hem från skolan för ett litet tag sedan och sitter just nu och äter med syster. På menyn stod det spaggetti med köttbullar, mums. 
Vid fem åker jag till samlingen för att sedan spela med 99:erna. Saknar fotbollen en hel del faktiskt. Känns som om jag inte har spelat på en evighet, åh älskade fotboll♥
Har lite ont i halsen men det kommer att gå iallafall, får försöka ta bort tankarna om det. Jag hoppas jag får spela back denna gången, luften känns lite kvavt så vill helst inte springa för mycket. Är rädd för att jag ska svimma eller något på planen eftersom jag har ju problem med andningen som dem flesta vet. 
Ska fortsätta äta nu så bloggar efter, puss.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback