härlig häng och match

När jag om hem igår hade jag inte ork att blogga utan ville lägga mig i sängen och bara ta det lugnt och så blev det med. 
Igår på eftermiddagen kom Julia och Egget till mig sedan gick vi hem till Madde och där chillade vi för det mesta, sedan åkte vi till Forsheda och tittade på match. Forsheda vann med 4-2, grattis. Och dem hade ett grymt passningspel, Forsheda!
Och när vi satt där kom Tillan och Moa senare, när vi skulle gå till bollagården så gick det inte som vi hade tänkt. Vi stoppade vägen, jag och Egget tog cyklarna och cyklade runt i hela Forsheda, vi satte oss bredvid vägen och bestämde hur vi skulle göra. Vi åkte till Bredaryd för att hitta en restaurang som var öppen men alla var stängde eller var nästan stängde så alla var hur hungriga som helst så till slut gick vi hem till Maddes pappa och lagade mat. Sedan åkte alla hem och jag lade mig i sängen. Dagen var hur rolig som helst! 
fS
Idag fick killarna stå för bilden, underbara är ni!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback