friends

Jag ska skriva mer om Ulrik Munther konserten i nästan inlägg lite på grund av att jag laddar över alla bilder. 
Men kan ju säga det att det var min bästa dag i mitt liv men sen på vägen hem så började må lite dåligt. Mådde illa, ont i huvudet och jätte trött. Hade inte ätit något sen ett, två på eftermiddagen och när vi var på väg hem var klockan runt nio. Så när jag kom hem åt jag och lade mig direkt i sängen. Somnade ungefär runt tio så jag var ganska trött. 
Marknaden var jätte rolig! Träffade skolkamrater, andra kompisar osv. En bra start nu när vi snart börjar skolan. Köpte inget mer förutom två drickor och tuggummin men det gick ändå. Vi tjejgänget åt på bambu och Joel och Martin hängde med. Fajtades med getingarna som var vid vårat bort, måste ha sett roligt ut när vi slängde oss, försökte slå dem och allt, haha. 
Vi fick även köpa en korv och hämta godis till en som stod vid ett utav stånden, lite halvt roligt var det, haha. 
Tog inga bilder tyvärr under marknaden men det finns i minnet istället.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback