förbaskade sol

Solen leker med mig totallt. Innan lyste solen och det var jätte fint så tog på mig min bikini och skulle ut och lägga mig i solen, men nej nu är det ingen sol och det är gråa moln på himlen. Jag som börjar tappa min bränna, måste vara solbränd när jag börjar skolan med. 
Senare drar vi till Värnamo, ska titta på en bil som sagt och så ska jag fråga ifall jag kan svänga in till H&M eller något sånt. 
Kunde inte somna igår förens typ två, halv tre på grund av att jag drack kaffe precis innan jag skulle gå lägga mig och för en annan sak hände. Så jag drog mig i sängen till halv elva idag, men är fortfarande trött. Jag vet inte vad det är som händer med mig, måste börja gå upp tidigare för att klara av skolan sen. 
fS
jätte fina osv
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback