bullshit frågor

SEXTON ÄR:
1. Är du snygg? Sådär
2. Är du fet? Egentligen inte men man tänker ju så nu i tonåren
3. Är du smal? Ganska så egentligen som sagt
4. Är du en sportfåne? Ja, det kan man väl säga
5. Är du rolig? Haha, jag tycker jag är rolig iallafall
7. Är du feg? Det beror på vilka jag är med
8. Är du törstig? Nja, mer hungrig
9. Är du 16 år? Nej, 14 bast
10. Är du rik? Det beror på hur man ser på det
11. Är du fattig? Samma svar som på den över
12. Är du smart? Nja, ibland ibland inte
13. Är du ret-sugen? Ska ju träffa brudarna senare så kanske lite
14. Är du shoppingsugen? Jag är alltid shoppingsugen!
15. Är du saknad av någon? Ja♥
16. Är du hungrig? Ja, inte ätit lunch än

FYRA SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Ja, tack!
2. Skulle du vilja väga mer? Kanske en eller två kilon till
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Just nu så är jag ju ändå oskuld men kanske det
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? När jag blir äldre jag

SJU KAN:
1. Kan du vifta på öronen? Haha, åhnej
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej, har världens kortaste tunga tydlingen bland mina vänner, haha
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Det tror jag
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Om jag är själv
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Det kan jag nog
6. Kan dina vänner lita på dig? Ja, till hundra!
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Yes, funderar på det redan nu

FYRA ANTINGEN ELLER:
1. Pierca tungan elr näsan? Näsan
2. Vara seriös eller rolig? hm, det beror på
3. Brinna upp eller drunkna? Vill inte dö på något utav dem sätten så inget.
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Mina älskade föräldrar♥

SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon just nu? Ja, det gör jag
2. Sol eller måne? Sol
3. Vinter eller höst? Höst
4. Soligt eller regnigt? Soligt
5. Är du uttråkad? Nja, ska strax börja fixa mig

OM MIG:
1. Hur mycket är klockan just nu? 13.15
2 Vart vill du bo? Här jag bor nu
4. Vill du gifta dig? Jag tror det
5. Är du kär? Ja, lite åt det hållet
6. Favoritårstid? Sommar

HAR DU UNDER DE SENASTE 2 MÅNADERNA:
1. Blivit kramad? Yes
2. Känt dig fånig? Haha, ja
3. Saknat någon? Yes
4. Ljugit? Ja, tyvärr
5. Gråtit? Ja.
6. Haft sex? Nej, oskuld
7.Lagat mat? Yes
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback