bredaryds ik, 98

Här har vi nästan hela 98:e laget och plus tre 99:er som hängde med till eskilsminne. Jag kan nog inte beskriva hur mycket jag älskar dem i laget. Alla är som en familj, vi stöttar varandra och jag är jätte stolt över dem alla. Vi har verkligen växt och blivit ett ännu bättre lag detta året. Just nu ligger vi etta i serien och vi tänker inte tappa den placeringen. Det har kommit in några nya i laget och vissa har jag spelat med ända sen jag började spela fotboll. Jag kommer aldrig svika detta laget även ifall jag tvekade mellan damlaget och 98:e laget så är jag sjukt glad över att jag valde 98:e laget. 
Under dem senaste lägerna så har vi kommit närmare och närmare varandra. Jag älskar dem äckligt mycket! 
Det var även dessa som hjälpte mig när jag inte visste ifall jag skulle fortsätta med fotbollen eller lägga ner med det. Tack till er alla för ni är så bäst! ♥
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback