bekännelser

Jag vill lära mig jumstyle och Cwalk. Tycker det är så himla coolt! Det ser enkelt ut men när man väl försöker så står man där och typ ser verkligen ut som en amatör, haha. Men det är riktigt coolt och ska försöka lära mig.
 
När jag mår dåligt sätter jag i hörlurarna i mobilen, sätter på musik på högsta volym för att bara vara i min egna lilla värld. Musik får mig alltid att må bra och det är så bra för det finns alla sortes musik.
 
Jag har blivit sårad och sviken flera gånger i mitt liv så nu börjar jag nästan bli van och det gillar jag verkligen inte. En hemsk känsla är det egentligen. 
 
När jag vill ha någon som är ganska så dyrt och tjata mig till det och till slut får det så känner jag mig dum. Det är som om jag inte vill ha det längre. Det blir så konstigt, haha. 
 
Jag har världens bästa vänner. Åh, jag älskar dem så himla mycket! Dem betyder mer än guld för mig. Skulle aldrig kunna ha ett liv utan dem! ♥♥♥
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback