bekännelser

Jag äter inte mjuka äpplen. Jag vet inte vad det är men jag tycker det smakar sjukt äckligt. Och när man tar ett bett så är det som om det är mos av allt, det är som om man inte ens behöver tugga. Hårda och färska äpplen ska det vara!
 
Jag längtar hur mycket som helst till när jag får ändra på rummet. Vet exakt hur jag vill ha det med så det kommer bli toppen! Ska visa mina idéer för dadi och se hur han tycker också. 
 
Nisvet Suljic är en utav dem killarna jag respekterar mest. Jag känner honom dock inte ett dugg men jag följer han på facebook och alla hans statusar har alltid en mening. Vissa stämmer in på en helt. Älskar hans statusar!
Jag tror också att jag är inte den enda som respekterar honom väldigt mycket. 
Tre utav hans statusar:
''Jag kanske kramar andra, jag kanske skrattar med andra och jag kanske smsar andra, men ingen av dem kommer någonsin betyda lika mycket som du betyder för mig.. ♥''
''Justin Bieber är inte en dålig artist, jag tror bara att de flesta killar är rädda för att erkänna det eftersom de är rädda för att bli kallade för "bög".''
''Graviditet, Perioder, Bröstcancer,
Nedtryckta, Våldtäkt, Misshandel, Trakasserier,
Smärta ...
- Kvinnor går igenom så mycket, det är därför jag har en sådan stor respekt för dem. ♥''
 
Jag älskar coca cola, dricker det nästan varje dag men måste sluta med det. Jag börjar att inte dricka det så ofta längre, innan var det typ som en vana men nu är jag inte så jätte sugen på det längre. 
 
Jag försöker att tvätta håret max  2-3 gånger varje vecka, pågrund av att det sliter otroligt mycket. Fast jag har träning och sånt så tvättar jag kroppen ordentligt istället för håret också. Om håret inte är äckligt förstås.
 
Jag älskar att titta på när mina katter sover. Hur dem rör sig osv. Dem är så gulliga.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback