back to school!

Vi vann matchen mot Gnosjö med 0-7, grymt spelat tjejer!
Imorgon blir det match med B-laget, har aldrig spelat med B-laget utan bara bara med A-laget så får se hur det går. Jag hoppas det går fint som vanligt! Får spela back denna gången (eller han sa det iallafall) så kommer känna mig ganska trygg där. 
Fick spela mittmitt, vänstermittmitt idag och back, gick väl sådär bra om jag får säga det själv. Inte min starka sida precis men aja det fick gå. 
Imorgon börjar skolan igen så ska snart gå och lägga mig. Jag hinner nog blogga om första skoldagen efter sommarlovet innan jag åker på matchen. 
Godnatt sweeties!
fS
En liten random bild på mig och syster som vi tog för något år sedan
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback