Who?

Vem kysste du senast? Dennis, tror jag
Vem får dig alltid glad? Jenna
Vem skrev till dig på facebook senast? Adnan
Vem skrev till dig på msn senast? Jadu, har inte varit inne på över ett år
Vem är din bästa vän? Madde, Julia, Lissie, Nellie, Hanna, Jenna, syster och flera mer!
Vem ringde dig senaste? Albin/Simon
Vem i din klass prata du med senast? Julia
Vem älskar du? mina vänner, familj, släkt, djuren och allt här på jorden!
Vem hatar du ? hatar ingen just nu och det är ju bra :)
Vem skulle du vilja byta liv med? vill inte byta liv men vill få saker ogjort
Vem kramade du senast? Lissie
Vilken kändiskille vill du helst dejta? Ryan Scheckler tror jag, muuums
Vilken karaktär i en film/serie hade du velat vara? Kanske Snookie i Jersey Shore bara för hon är så himla grym!
Vem bråka du senast med? Mami&Dadi
Vem saknar du? för många
Vem har du inte träffat på länge? det är många det
Vem var du med senast? Lissie
Vem gillade en bild på dig på facebook senast? Någon Axel..
Vem puffa dig på facebook senast? Sol
Vem vill du återuppta kontakten med? det vill jag helst inte säga
Vem skulle du först berätta till om du blev gravid? mami
Vem vill du träffa nu? mina kompisar
Vem delade du senast en dricka med? syster
Vem la du senast in på din kontaktlista på mobilen? Jag vet inte
Vem drack du alkohol med senast? Mami
Vem vill du festa med? mina party brudar!
Vem är nummer 8 i din kontaktlista på mobilen? Anna Sjöberg
Vem är den bästa bloggaren? Hoft eller kandylandy
Vem förtjänar inte att vara kändis? jadu, det bestämmer inte jag
Vem är snyggast av dina vänner? alla är lika snygga!
Vem sjunger bäst av dina vänner? hm, Ebba kanske?
Vem vill du sova med inatt? en kille.
Vem vill du ha en myskväll med? en kille.
Vem ska du träffa imorgon? Jennnnniiiiffööööör!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback