Visste ni..

att jag vill spola tillbaka tiden.
att jag har blivit kär på riktigt.
att min senaste kyss var med en utav mina närmaste killkompisar.
att jag lyssnar väldigt mycket blandad musik. Från Jesse McCartney till Skillet.
att jag pratar väldigt, väldigt mycket och sedan helt plötsligt kan jag bli tvärtyst.
att jag inte gillar falska människor och kalla kvällar.
att min första kyss var på dagis med en gammal kompis som inte ens känner igen mig längre.
att kärlek är en underbar känsla samtidigt som det är rena helvetet.
att jag gillar att sitta i gräset och titta på kor.
att jag alltid kommer att älska mina föräldrar, systern, släkten och mina vänner vad som än händer!
att sist jag grät var igår, pågrund av en kille.
att min mobil är värd som en diamant för mig. Och det är inte alls bra!
att jag just nu tänker på om jag vågar färga mitt hår ljust eller inte? Tro inte ens jag passar i det..
fS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback