Try with me

Är hemma från träningen, har ätit och duschat så nu blir den en chill kväll framför datorn hade jag tänkt mig, inte så jätte ovanligt eller något sånt (nedå). Träningen var halv rolig eftersom jag hade verkligen ingen lust att träna idag. Humöret var inte alls på topp pågrund av lite saker osv. Men ska inte ta upp det här på bloggen så jätte mycket, kanske bara skriva av mig eller något sedan.
Och nu fick jag i tankarna igen att jag vill ha långt hår till sommaren, åh! Hade funderat på ricinolja tidigare, men så har man läst lite om den så den står inte på listan längre. Men så har jag hört om en olja från Proffs som man kanske kan testa? Någon som kan tipsa?
fS

weheartit
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback