till mitt egna sagoland

Klockan är snart halv tolv och jag känner att jag måste gå och lägga mig.
Imorgon vid åtta ska syster gå till tandläkaren, men jag stannar nog hemma och sover sedan blir det läsa fysik.
Jag måste satsa mer och höja betygen i fysiken nu framåt, har omprov nästa fredag. Måste klara det!
Jag fattar nästan ingenting inom fysik, men snart så! Ska sitta någon timme imorgon, när jag är ensam i hela huset så det blir alldeles tyst. Och så hoppas jag att det blir fint väder så man kanske kan sitta ute och läsa.
Det har ju både haglat och snöat idag, usch på det säger!
Ska fixa ihop Dagens och kvällens outfits med, sedan sova.
Vi ses imorgon, puss.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback