Svar #3

Postat av: Linn

Gillar du någon just nu ? isf vem ? :) - Ja, det gör jag. SimonG. :)
Bästa kompisar ? :) - Madde, Holm, syster, Jenna, Nellie och sen massa fler!
Hur är en bra kompis enligt dig ? :D - En som bryr sig, ljuger aldrig, ställer upp för en och fjäskar inte för en! :)
Gillar du justin ?:)<3 - Om jag gör, jag älskar han! Fast jag älskade han mer innan :)

 

 

Postat av: Anonym

Bästa vän? - Holm, syster, Madde, Jenna, Nellie och flera till!
Någon på G? - nej, jag tror inte det just nu. 
Första kyss? Vart? Vem? - Min riktiga första kyss var nog med SimonP och det hände i skolan.
Gillar du bulllllar? ;) - Åh, bullar! Det är så himla gott!
Tips på app? - Tumblr, Bubble Shots (när man inte har något att göra) 
Favoritfilm? - finns så många men den som är lite speciell är väl Dear John!
Vem känner dig bäst? - Min kompis är nog Madde, men annars familjen.
Vem känner du bäst? - Jag tror det är Jenna faktis! 
Favoritlåt? - Finns många, men några är väl Dansa Pausa-Panetoz, Light A Way-He Is We & Fool-Ulrik Munther
Har du och Simon Gustavsson något på gång? - Vi hade det tidigare men nu snackar vi inte ens..
Senaste du sov med? - Moa, Ägget, Annie, Madde, Issa, Vilma och Holm.
Vem står dig närmast i familjen? - Min syster nog
Är du eller inte vän med Linda, det verkar lite rörigt! - Ja, jag och Linda har blivit vänner nu och varit det i någon vecka. Skönt!
Hur länge spelar/spelade du trummor? - Jag gick på kurs som var kanske i 7 veckor och sedan så har jag spelat i skolan osv.
Har du spelat ngt annat instrument? - Ja, gitarr, lite piano, lite bas och sånna :)
Har du egen skateboard & longboard? - En egen skateboard!
Kan du inte lägga ut en videoblogg? - Självklart, när jag vet vad jag ska prata om, haha 
Lägga ut video när du skatear? - Kan jag väl, men jag kan också säga att jag är inte så jätte bra på det!
Vad vill du gå på för linje på gymnasiet? - Antinge media, inom musiken eller fotboll.
Vilka bloggar läser du? Linda, Holm, Hofh, Kandylandy, Elin, Jessy, Hanna Nattis & Annie, Linn, Linnea, Sol och andra.
Vad gör du när du är själv? - Lyssnar på musik och drömmer mig bort till min egna värld
Spelar du Ngn mer sport än fotboll? - nej, tyvärr. Jag satsar fullt ut på fotbollen!
Vill du börja på ngn mer sport? - Nja, skulle vilja börja köra cross eller något sånt roligt.
Vilka hemsidor är du inne på när du är inne på datorn? - Facebook, tumblr, youtube, blogg.se och weheartit
Gillar du någon nu? Vem? (behöver inte svara på) ja, och jag skäms inte av att säga det! Jag gillar SimonG.
Saknar du ditt ex? - Bara SimonP isåfall, för vi var så nära kompisar tidigare men vi har börjat snacka mer nu :)
Vilka har du varit tsm med? - De mer seriösa var med SimonP, Victor, Gino, Rickard och Gustaf tror jag.

 


Postat av: Lissie

- Dina favorit kläder? - Min tjockis tröja, mina nya jeans, mina tights med hjärtan och mina nya kläder som jag beställde från Stadium.
- Vilka bloggar läser du? - Jag länkade de flesta där uppe! Linda, Hofh, Elin, Linnea, Linn, Sol, Holm, Kandylandy, Jessy, Hanna Annie & Nattis
- Din favorit blogg? - Antinge är det Kandylandy eller Hofh
- Älskar du din nya mobil? ;) - Jadå, den är ju mycket bättre än min gamla!
- Vad använder du för smink? - Mousse, puder, flera lager mascara och ibland lite vit kajal penna som jag sprider ut med vit ögonskugga.
- Dina favorit skor? - Mina Race Marine skor
- Gillar du din klass? - Sådär men finns riktigt härliga kompisar som man har lärt känna!!
- Gillar du mig som vän? ;) - Självklart!

Kram Lissie :-)<3 - Kramar! ♥

 

Postat av: Ellen

1. vad har du för skostolek? - 36-37, har väldigt små fötter!
2. Vem tycker du ät snyggast i 7:an i Reftele? - Hm, tror det är Wilton!
3. Vem är din bästa vän? få bara välja en. - Jenna
4. Saknar du någon? - Om jag gör, finns så många som jag inte har träffat på länge!
5. Vill du lära känna nya vänner? - Ohja, älskar att lära känna nya!

Postat av: J.on

1: Vad du tycker om könshår? Ska man ha det kvar eller ska man ta bort det? Allt/lite/inget? Varför? - Egentligen så kan ju inte jag bestämma det, HAHA. Men man ska inte ha kvar lite, antinge ta man ju bort allt eller inget.
2: har du kvar det eller tar du bort det? Varför? - HAHAHHHHH, jag rakar mig när jag behöver det!
3: Hur gammal var du då du tog bort det första gången? Hur gammal är du nu? - 13 år kanske, nu är jag 14 år.
4: Varför tror du att så många unga tar bort sitt könshår idag? Tror du att grupptrycket kan påverka dem? - Grupptryck tror jag att det inte är iallafall. Man känner väl för det eller något?

-Kunde inte sluta skratta när jag såg dessa frågor, HAHAHHA-



Postat av: Sundwall

Heter du verkligen Felicia? HEHEHE - Jag vet inte riktigt.. Felicia Sofia Sjöberg heter jag!

 

 

Postat av: Anonym

gör en videoblogg! - den kommer!

 

 

Postat av: Anonym

är du på g/ ihop med simon g? - Nej, inte längre.

 

 

Postat av: Anonym

Vem fick din senaste kyss? - Dennis Fransson

Postat av: Nellie

- Något du verkligen VILL ha innan sommaren? - Lite nya kläder och en longboard!

- Åka/resa någonstans under sommaren? - Vi kanske ska åka någon stans igen med familjen, men vi har inte bestämmt något än!

- Kan vi hela gänget hitta på något under sommaren, åka någonstans eller vad som helst bara umgås? :-) - Självklart att vi kan det! Säg bara till! :D

- Favorit film? - Finns så många men Dear John är en utav de.

- Favorit låt? - Ojoj, några Dansa Pausa-Panetoz, Light A Way-He Is We & Fool-Ulrik Munther

- Så du vill en kille ska vara? - Snäll, omtänksam, gullig, ärlig och ställer upp för en!

- Om du inte är nöjd över ditt utseende, hur skulle du då vilja se ut? - Jag skulle vilja ändra på mina kinder, ögonfärgen och näsan lite.

- Nöjd med din mobil, eller skulle du vilja ha en annan? - Jag är nöjd med min mobil, vill helst inte lägga ner så mycket pengar på en mobil!

KRRRRRAAAMMM <3 - Kramisar♥

 

 

Postat av: helena

använder du tamponger? - Nej, har bara testat!

hur många smycken har du? - En hel del faktis

favorit klädes affär? - H&M, bikbok, Junkyard, Topstreetwear, Hollywood osv.

 

 

Postat av: lynnesundd LGKS

1. Ditt favoritklädersplagg? :D - Min tjockiströja, mina tights med hjärtan och mina nya jeans!
2. Favorit mat? - Fruktplanka!
3. åsnor/apor? :D ohyeaa (a) - Haha, apor helt klart! De är grymma!
4. oskuld? - Yes!
5. hur var ditt senaste förhållande? - Det var lite komplicerat tror jag..
6. gillar du ngn? - Yes, SimonG som sagt!
7. fotbollsmatch/fest? - Beror lite på. Men fotbollsmatch tror jag, om inte det händer något speciellt på festen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback