Smile, It confuses people

Dagen har varit chillidill och nu blir det plugg i någon timme. Har gjort klart SO:n som jag inte var klar med, så nu är den klar!
Vi tittade på film idag som sagt, och jag tycker faktis att den var bra. Handlade om olika gäng, skolan och en massa. Men vet tyvärr inte vad den hette, ska se ifall jag kan få reda på det inom kort.
Jag och syster har haft ff ända sen vi kom hem och är det fortfarande. Mami och dadi är/på väg hem från göteborg och de ska nog åka och hämta systers kläder som hon har beställt.
Imorgon hänger Ägget (Wilma) med hem och då blir det att röra ihop vår favorit och sedan sitta och tjocka oss med den, mums!
Vi slänger ihop kakao, socker, sirap, mjöl och andra saker sedan så dekorerar vi den med nötter och smält choklad. Hur gott som helst, men vi får akta våra magar för man mår illa efter en stund, haha.
Kommer bilder på det imorgon!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback