sista dagen imorgon..

Ojoj, var hur trött som helst innan men sen efter när jag hade ätit lite havre kuddar så blev jag jätte pigg, haha.
Ska försöka att gå och lägga mig snart så jag inte sover för länge imorgon! Sista dagen innan skolan börjar igen och dagen blir nog att umgås med Nellie och Julia. Längesen man träffade Nellie och Julia! Dessutom så har vi träningsmatch mot p99 och jag vill verkligen inte spela. Har ingen lust eller något så vet inte hur jag ska göra.
Jag ska fråga om Nellie får vara med och spela med oss, och om hon får det så ska jag försöka få med henne bara! Samma sak är det med Lissie! Ska verkligen försöka få med de och få tillbaka känslan att spela med oss! Önska mig lycka till!
Nu ska jag upp och tvätta ansiktet sedan smsa lite med kompisar. Sängen saknar mig och jag saknar sängen så kan inte vänta längre, haha.
Godnatt sötisar!
fS

mina killar det där ja!
- förlåt men var bara tvungen, döda mig inte..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback