Please, don't forget the good days with me

Jag hade tänkt att starta en frågestund nu ikväll, om jag hinner slänga ihop en liten bild men det tror jag. Jag har typ inga mer planer för kvällen så blir nog ännu en data kväll. Har pluggat fysik i en timme ungefär innan med dadi, det gick väl sådär. Fattar inte så jätte mycket men det går framåt!
Det blir inte att titta på när Nellie och Lissie tränar imorgon, de åker till myggavallen istället. Men på torsdag gör jag de sällskap, fast på bänken då.
Min lilla planering innan Jenna kommer imorgon:
•Duscha
•Fixa mig, klä på mig
•Äta frukost
•Blogga
•Läsa lite fysik
•Bädda Jennas lilla säng
•Rensa musik på datorn (om jag hinner)
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback