över 500 bilder

Nu har vi fotat över 500 bilder och ätit bullens korv med bröd. Dagen har gått hur snabbt som helst och mycket skratt har det blivit.
När Lissie först kom så skrattade hon ju hur mycket för sig själv, sedan när jag lade mig bredvid och såg vad hon skrattade åt så skrattade jag minst lika mycket som hon, haha. Roligt att komma tillbaka och vara med Lissie igen!
Nu ska vi ha film marathon och syster är med. Vi har laddat natten med popcorn, påskägg och dricka. Första filmen blir Triangle och sedan får vi se vilken/vilka det blir.
Imorgon så har vi lite planer redan. Om det blir fint väder så ska vi ut och fota, annars så fotar vi inne igen och om Lissie vill och kan så kanske drar hem till henne imorgon, men inte helt säkert!
Jag kommer att lägga upp bilderna imorgon eller i övermorgon tror jag. Men ni kan få två smakprov!
fS



Kommentarer
Postat av: Anonym

har linda någon ny blogg än?

2012-04-07 @ 10:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback