ny tumblr

Har skaffat mig en ny tumblr! Ska försöka vara ganska så aktiv där med så följ mig gärna. http://thenightswithyou.tumblr.com/
Behöver även nya bilder som jag kan använda här, tumblr, facebook och annat så förhoppningsvis så kommer det nya bilder på fredag när Lissie kommer, kommer även att fota henne och så om Jenna tar med sig sin till mig imorgon.
Imorgon åker jag nog och titta på när Nellie och kanske Lissie ska testa och träna med killarna. Åker dit för att stötta de och för att se hur det går för det. Kommer att bli roligt! Jenna följer med och Julia kanske, men det vet jag inte riktigt om hon kunde. Men jag hoppas det går bra för de och sedan så får vi se vad som händer med de.
Kanske ta med mig en kamera eller låna någon så jag kan fota de lite, hoppas bara att det blir en fin kväll med!
Små längtar tills imorgon lite, först för Jenna kommer och sedan så känner jag på mig att dagen kommer bli grym!
fS



facebook
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback