Match

I slutet av veckan kommer jag att ha svarat på alla frågorna från frågestunden, så ställ frågor! Klicka här för att komma dit direkt!
Jag och Jenna har nyss skatat, ätit och nu ska vi titta på film. Blev väck av Jenna genom att hon bombaderade mig med kuddar.. Snäll kompis, jao!
Igår frågade Camilla om jag ville spela med 99:erna och ja det kan jag väl. Bara jag får spela fotboll, haha. Men ikväll blir det match och det taggar man till hundra! Första matchen som jag spelar i år, om man inte räknar med damlaget. Imorgon har vi ingen träning med 98:erna så tror jag drar på damlagets träning om jag inte ska följa med Nellie och Linda till ås, vi får se om de ska träna med killarna eller inte.
fS
20081022013002_img_5098_large
weheartit
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback