långhelg

Har inte hunnit blogga så jätte mycket under veckan men lite iallafall.
Har haft massor med läxor, träningar, match, kompisar och annat. Men nu har jag en lång helg, på fyra dagar!
Imorgon blir det att sova ut, fixa sig, åka på match och sedan kommer Jenna hoppas jag! Jag har redan lite planer och så ska vi fota hade vi tänkt. Längesen man träffade henne och så nästa gång vi ses blir det kanske att sola. Är verkligen en blekis nu! Men snart kommer sommaren, längtar!
På måndagkvällen blir det att tillbringa den hos Madde med kompisar. Madde bjuder på grillat tror jag det var. Hon har ju fyllt år så vi ska fira henne ännu en gång, treeeevligt! Måste åka in till stan och handla något med, blir nog imorgon.
Jag vill åka och ta första badet för iår med snart, kanske händer om någon vecka! Eller kanske redan den här långhelgen, jag vet inte riktigt.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback