Härlig dag!

Första skoldagen sedan påsklovet och den gick hur bra som helst! Först så lagade vi indiskt kyckling med jasmineris på hemkunskapen jag och syster, rast och sedan de vanliga lektionerna. Tiden gick och vi slutade skolan som vanligt. Julia hängde med mig, vi fixade oss och åt sedan drog vi till Jessy och där mötte vi Jessy och Emelie. Först så satt vi och pratade i kanske en timme om allt mellan himmel och jord, vi tänkte baka något men ångrade oss, sedan frågade Jessys mami Carina om vi ville hänga med ut o ladugården och titta på korna och en robort och såklart så ville jag och Emelie det! Julia och Jessy gick upp och vi gick ut. Jag och Emelie vill sommarjobba där nu!! Haha, hur grymt som helst var det. Den coolaste ladugården jag har varit än så länge heltklart!
Sedan när vi kom in så spelade vi lite BUZZ. Jag ägde.
Hur roligt som helst att lära känna de och jag hoppas vi ses igen snart! Jag diggar Jessys mami till 110!
Sedan vid halv sju så kom mami och hämtade mig, Julia och Emelie och så körde vi hem Emelie. Julia åkte hem strax efter det. Härliga timmar hos boij!
fS

google
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback