Baby, you light up my world

Jag är fortfarande arg över Stadium kläderna.. Dadi ska ringa till de imorgon och mami ska åka dit och se ifall de har hittat de. Är så himla besviken på de. Jag som alltid har älskat Stadium, alla deras kläder, bikinis, bollar, skor och allt. Och nu kommer detta, usch säger jag bara.
Har fixat allt inför imorgon och har borstat tänderna. Ska försöka få lite bättre humör nu genom att smsa med en kompis, om han är vaken, haha. Annars så blir det att försöka få tag i någon annan snäll kompis!
Fick hem en ny FRIDA tidning idag och så var den en ursnygg bild på Ulrik och en ursnygg bild på 1D, extra stora var de med. Har så svårt att välja men tror det blir snyggingen (Ulrik), såg även att man fick 1D i nästa nummer.
Blev genast lite gladare när jag började tänka på Ulrik, åh tack för att du finns snygging!
Se honom live i augusti tillsammans med Jessy, jappjapp!
Godnatt!
fS

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeting:*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback