Att finna lycka, det skulle jag gärna vilja

Håller fortfarande på med filmerna, så himla jobbigt men samtidigt är det bra! Nu får jag mer plats på datorn och så hoppas jag att den inte blir lika seg som den är nu. Har momsat lite godis nu som jag köpte i lördags, mums. Men måste sluta med att små äta och istället äta redig mat! Stor och stark vill jag bli, haha. Dessutom så vill jag bli längre, men det kan man inte göra så mycket åt.. Har typ inte växt på ett tag nu.
Jag har lust att gå med linne och shorts, men det är för kallt. Sitter och dagdrömmer om sommaren, åh längtar!
Imorgon kommer kanske Jenna och sover här, mys. Ska bara höra med mami och dadi om det. Ska försöka blogga så mycket som jag bara kan sen på kvällen. Blir nog som vanligt att titta på American Pie, tjocka oss och bara chilla.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback