15 saker du kanske inte visste om mig

1. När jag blir äldre och skaffar körkort ska jag ha en volvo.
2. Jag har gått och blivit kär, på riktigt tror jag.
3. Jag har aldrig beställt något från internet, tror jag.
4. När jag gick i fyran hade jag svårt att sova över.
5. Jag älskar att gå barfota på sommaren.
6. Varje gång jag har på datorn så är alltid musiken på först.
7. När jag var i Thailand sist så var jag hur nära som helst att slinga håret i blåa slingor.
8. Jag får väldigt mycket inspiration från kandylandy och hoft.
9. Jag älskar choklad!
10. Jag har flera gånger köpt saker som jag inte ens har behövt ha osv. Slösat pengar i onödan!
11. Jag vill hitta den perfekt killen som jag kommer leva livet ut med.
12. Jag har gjort saker jag ångrar rejält.
13. Jag äter inte äpplen som är mjuka, bara de som är precis ny köpta.
14. Jag vill sommajobba på chappen eller i en glasskiosk.
15. Jag älskar att vara i en ladugård och mysa med alla djuren.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback