vad trodde jag egentligen?

du var så snäll..
trodde inte detta om dig men efter bara någon dag så blev du som en annan person.
du förändrade mina dagar under bara den korta tiden och förstörde de så lätt.
fick reda på saker innan om dig men ville inte tro de.. kanske det är sant? du kanske är en sån som många säger.
vill ha men ge inte tillbaka..
men jag kommer ju fortfarande ha dig i mina tankar men vill samtidigt inte de..
jag verkligen gillade och gillar dig men vad ska jag tro?
trodde jag hade valt rätt men hade valt fel svar. du tog och vad fick jag? ett hjärta krossat på grund av vad du gör.
usch bara hatar tanken på att vara utan dig fast jag vet redan hur det känns.
fS

repris med bild men tyckte den passade in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback