Serie 2011

kom hem från matchen mot Burseryd för några timmar sen.
har gjort läxor osvosv..
vilken bra avslutning av serien 2011, tjejer!
Ni är helt klart bäst! Med er kan man skratta och bara ha kul hela tiden verkligen.
jag hoppas att det blir alltid vi och andra så klart och inga som slutar!
jag vet fortfarande inte om jag ska fortsätta men det lutar just nu mot att fortsätta.
vi vann föresten med 1-11, härligt!
ganska så kul och bara få se deras minner efter varje mål vi gjorde.. btw fick nästan gult kort :s
jag typ: vava får man inte tacklas/taklas eller? fml :s
men aja blev en lyckad match iallafall. fan vad jag älskar er, guys!
anyway, just nu sitter jag och drogar Bruno Mars<3
så fiiiiiina låtar :)
lägger upp dagens låt efter detta inlägg.
''mitt rum är typ helt tomt i mitten nu </3''
men ändås chill ju!
men ska fixa lite tills imorgon och inför natten nu!
fS

new pictures, likes?
Kommentarer
Postat av: Linda

Vakraste jag sätt :o<3

2011-09-26 @ 15:44:54
URL: http://liiiindaa.bloggplatsen.se
Postat av: Svar till Linda!

tack<3

2011-09-26 @ 21:54:10
URL: http://memoriesinyourwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback