ont äpple..

HAHAHAHHAH åt äpple innan och fick värsta host attacken!
usch, att ett äpple kan göra det, onda lilla röda sak!
BACK TO BATMAN WORLD!
var på nyss tidigare idag. Bredaryds Ik vann med 3-2 över Reftele/Ås!
duktigt, grabbar!
imorgon är det klassensdag och jag hoppas att det inte börjar regna!
jag och regn passar verkligen inte ihop.. om inte vi spelar match eller om jag har cp damp :s
hihi, jag och madde är lite busiga köpte två stora engery drickor innan matchen och delade med oss till Annie och Vilma.. mums!
Men nu ska jag bara lägga ut dagens låt och sedan sova!
har ju dessutom glömt mobilen i skolan så får försöka sova utan det </3
fS
ge mig håret, utseendet, piercingarna
och allt annat! *dör*
alla föds med något speciellt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback