JuliaH is awesume!

JuliaH är här nu och pluggar.
Hon hängde med hem efter skolan, sen åt vi och sedan till klubbhuset och städa.
Jag och julia städade inte precis utan vi pratade i telefon :p
lata cheyor, jao!
nu har juliaH åkt hem </3
men vi ses imorgon igen!
drar hem till henne efter skolan imorgon och tagga match!
sedan till Ås och spela med U17 som sagt!
hoppas vi klarar det, JuliaH?!
lite små nervösa är vi självklart men det är nog bra!
hämtade mobilen innan vi stack till Tånnö idag med!
blev så himla glaaaaaaaaaaaaaaaad! hade 5 sms dessutom så svarade på alla direkt!
sen hela vägen till Tånnö så smsade jag med massor :p klad chey!
jag och juliaH lyssnade på musik och jag hörde inte ett dugg vad hon sa men hon hörde mig.. jag är nog döv :o
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback