jag är en sneel heest.

chips är gott!
tittar på film och tjockar mig med dill chips!
usch, de är inte goda längre..
är såååååhääääär törstig så jag måste snart dra ner och hämta cola.
fast jag orkar inte :p
hade ju klippt mig igår fast har klippt lite själv nu och det har blivit lite bättre fast fortfarande lite failat.
men ska vänta i ca 2 veckor sen ska jag klippa mig igen och fixa till det.. bara hoppas på att det har växt lite ;)
mina chips är äckliga..
back to world!
idag har jag varit med Hanna, sen drog hon och Madde undrade om jag och syrran ville titta på A-lags matchen, så drog dit efter maten, A-laget förlorade fu.. sedan stack jag och Madde till reftele och träffade Elin.
Vi gjorde nog inte så mycket, åt, pratade, HAHA vi gick ut och Elin visade oss runt i halva reftele typ :o
så nu vet vi lite var fler bor osvosv.. det var roligt att sitta på trottoaren och försöka få ut någon!
sen hem, sätta på tv:n och datorn. så har spenderat hela kvällen sen jag kom hem på rummet och överlevt på en chips påse och nu är det äckligt med chips!
alla älskar bilden *host host*
ser typ ut som ett peddo för chipsen :o
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback