gosig katt!

hihi syrran kom till mig igår tror jag och undrade om jag ville ha en sak, såklart sa jag visst och så gav hon mig min katt om jag köpte första året i skolan som hängde på väskan. blev så glad har ju så många minnen med den och den är så söt!
anyway, har pluggat nu i två timmar ungefär och funderar på att lägga mig i sängen och smsa eller sova..
är inte trött precis men måste upp imorgon!
slipper föresten idrotten imorgon ska ha teori.. och den har jag inte övat på kom jag på nu o.o
men aja får la läsa på lite innan vi åker till skolan och i skolan.
ska ha muntligt förhör i franska med nästa vecka och den kan jag inte :s
HAHA jag äger verkligen på franska!
träningen idag var faktis ganska så rolig. Jag och Linda dampade/maskade oss osvosv sen luktade vi skit :s
uschuschusch men vi fortsatte iallafall.
avslutningen med laget blir att åka till boda borg och titta på värnamo-något lag. ska även se ifall vi kan vinna något till bredaryds ik. ska ha med så många som möjligt och ska bära någon tröja med bredaryds ik på.
blir nog kul!
btw, till helgen drar jag nog till Jenna och stannar där en natt.
sen på lördagen, söndagen eller båda ska jag vara med svensson.
men nu ska jag fixa så jag kan sova, godnatt allihopa!
fS
dålig cam bild men ni lever hoppas jag? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback