beroende av bilder :*

jag som rubriken lyder så är jag beroende av bilder..
kan sitta och titta på olika i flera timmar!
dras in i min egna fantasi och bara glömmer allt.
-
men nu har jag nyss pluggat franska och engelska.
har det tills imorgon och kan de inte så men det får nog gå.
bara öva lite i skolan osvosv.. kanske innan jag ska sova?
dagen idag har varit grazy kan jag säga o.o
svensson och JuliaH hängde med hem, käkade och sen massa annat.
fick värsta dampen, satte upp håret i två tofsar, dampa runt och sen till slut slog jag i taket rejält och bara la mig ner på golvet och skrattade ihjäl mig.. ont gjorde det!
imorgon ska jag och syrran sälja de sista kalendrarna från laget och jag ska städa rummet.. jätte kul-.-
men iallafall ska droga bilder lite till :p
fS

HAHAHAHHAHAHA bara tog en random bild.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback