beautiful on the inside

okej, snart orkar jag inte med det?!
vill bara skrika..
jag gillar dig, verkligen gillar dig.
du är så snäll på kvällarna men sen på dagen blir du som alla andra killar.
vet inte heller vad som händer?
driver du med mig eller våga du inte visa det?
jag har sagt till dig att jag vill ha dig.
sakerna du säger till mig är både skumma och söta.
ibland vet jag inte ens vad jag ska tro.
vill tro det bästa men vet att det är fel.
du ger mig inte något hopp heller.
du säger en sak till mig och annat till kompisarna.
tror du jag inte fattar hela grejen?
p.s jag gillar dig.
fS
ser tjock ut, är tjock.
Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh, vad söt du är älskling!

jag vet hur det känns, men jag finns här för dig och det vet du.. ♥

2011-09-22 @ 20:59:08
URL: http://collectphotography.blogg.se/
Postat av: Svar till Jenna!

tack, gumman!

ah, du det vet jag! älskar dig vad som än händer <3

2011-09-22 @ 21:36:43
URL: http://memoriesinyourwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback