12 km *check*

kom hem för ungefär 1½ timme sen och har duschat.
sprang/gick 12 km/ 1,2 mil idag. lite jobbigt den första kilometern men sen flöt det på.
sprang ungefär 3km och resten gick jag med JuliaH och Amanda.
vi är små lat maskar (a)
håller på och fixa mig just nu. snart kommer jenna och lite senare kanske Ludde och Kalle kommer hit.
är sjukt sugen på att titta på film så har laddat ner några bra.
tog bort typ 5-10 i veckan och tryckte hem andra som verkade bättre.
som t.ex. Halloween filmerna var så gammel daxa så de ligger i papperskorgen nu!
julia kom med en efterlängtad sak idag till mig.. hon hade nämligen köpt den bruna axe till mig igår.
min andra är borta så var bara tvungen och be henne köpa en, tack julia!<3
ni sitter nog där och tänkter: vafan? använder hon axe o.o
haha, nej jag använder det inte. jag bara älskar lukten och sprayar på mina kuddar bland annat. somnar bättre vet inte riktigt varför (?)
och så är det alltid kul och spraya det på någon kille som är hos mig. då luktar de gott osvosv..
så axe, tumme upp för det!
nej men nu måste jag fixa klart mig, pusshej!
fS
bild tagen med Linda's kamera!
fotograf: jag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback