We♥Rockstar

Innan jag och mamma drog till Lissie köpte vi fyra X-ray och en Rockstar.
Jag har faktis aldrig smakat Rockstar innan så var bara tvungen och testa en.
Och nu när jag och Lissie har smakat älskar jag den!
den smakar inte precis som alla andra utan har sin egna lilla smak. Helt perfekt nu när man har börjat tröttnat på de andra :p
anyway, sitter här och bloggar& dricker Rockstar medans Lissie typ halv sover på golvet :)
hon är så gullig när hon ligger där på golvet och väntar på mig!
har gjort en header till henne idag med. Blev faktis rätt nöjd och hoppas hon också blev det!
här är hennes blogg: http://liiiindaa.bloggplatsen.se/
besök, komentera och älska den för det gör jag!
jag älskar dig, Lissie! ♥
men nu ska vi hitta på något!
bloggar senare kanske, puss!
fS

bild från Lissie's dator.
min älskade gustav som dog för något år sen!
saknar dig killen :'(
jag älskar dig! och hoppas du har det bra där uppe!

Kommentarer
Postat av: Lissie

Älskar dig med!<3

gustav :'(

2011-10-15 @ 01:29:04
Postat av: svar till Lissie!

:(<3

2011-10-15 @ 02:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback