veterinären :(

efter skolan idag gick jag, Madde och syrran ner till esset för att inte blir för hungriga!
sen till veterinären och möta mamma.
hon hade med dig Molle, vår katt och så skulle vi se vad som var för fel.
vi visste inte vad det var för han kliade, kliade hela tiden sen till slut fick han stora sår och massa.
så när vi kom dit så rakade de av hår, tvättade, la på medicin, rensade, medicin igen och sedan fick han en tratt.
så nu går han in i väggar, skåp och allt. Men så börjar han backar hela tiden? ah, tycker jätte synd om han!
var typ tvungen och gå till skolan idag fast jag frös, ont i halsen och förskyld. Men klarade av det fast jag hade 36.2 innan jag åkte till skolan. Så frös ganska så mycket!
orkade inte bry mig så mycket vad jag hade på mig så tog mjukis byxor, linne och en kofta.
det fick duga!
fast sen när jag kom till skolan var det några riktigta hetingar där. Med jobbar byxor, märkes kepsar, hängslen och allt. Jag typ dog *RAWR*
sitter här och försöker laga min pikachu och göra den till en nyckel ring.
syrran kom med den i helgen fast svansen var lös så har limmat den nu osvosv.
urgullig! ♥
ska droga bilder nu, ciao!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback