trött och fryser, blir ingen bra dag.

sitter här och fortfarande fryser :(
vet inte vad som händer men en sak vet jag, vi skulle aldrig ha gått så långt igår.
tror jag håller på och bli sjuk men vågar inte kolla febern! Vill inte missa matchen idag.
så får stå ut idag och ta på lite varmare kläder nog.
Lissie kommer och hämta oss ca. 16.30 sedan till bredaryd hämta Wilma sen till värnamo och möta alla andra.
kommer nog att tappa rösren ifall jag kommer skrika mycket, det är kallt och kommer nog att skratta mycket.
mycket skratt blir det med laget alltid!
Jenna drog hem för en stund sen och jag har inte gjort så mycket mer än att lyssna på musik, städat lite och pratat med Lissie.
ÅH SÅ KALLT, FML!
vill vara sjuk från skolan fast ändås inte.. vill inte få massa läxor och sånt :s
men om jag nu blir det får jag tar det. Får skylla mig själv, typ.
ska ner och fika nu och sedan fota lite nog eller något sånt.
fS
vi är så fina!
jag älskar dig! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback