Sofijah♥

sitter här och dunkar sofijah i mina coola hörlurar :p
mår verkligen piss och har absolut inte mått såhär dåligt någon gång.
sofijah's låtar är den perfekta musiken som man kan lyssna på just i detta tillfällenet.
kommer inte att orka med detta mer.
vet inte vart jag ska ta vägen.
sitter på lektionerna helt ofokuserad.
skriver olika dikter och målar på alla böcker jag har.
är i min egna lilla värld och kan inte bara släppa dig.
jävla skit kärlek varför finns det?
kärlek suger.
fS

bild målad av: feliciasjöberg (jag)
ganska så nöjd och tyckte de passade in här!

Kommentarer
Postat av: Linda

Guld värd felicia!<3

2011-10-06 @ 21:04:30
Postat av: Svar till Linda!

älskar dig Linda!<3

2011-10-06 @ 21:11:09
URL: http://memoriesinyourwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback