oringtering, läsförståelse & skollaget!

min skoldag bestog av oringtering, läsförståelse och skollaget!
rätt chill. Åh skollaget var så kul! Och jag hoppas det kommer fortsätta vara så roligt varenda gång!
Och såklart hoppas jag att jag kommer med!
Sitter här och lyssna på Justin Bieber's nya låt. Grymt bra!
Madde hängde med hem efter skolan idag. Vi käkade, bakade och chillade. Vi bakade cornflakes kakor och 5-minuters kolor. Jätte gott blev det till fikat! nomomom ♥
tänkte slänge upp hur gullig Molle är med sin strut idag :p
allvarligt, tycker synd om han. Får inte gå ut eller något. Men ändå skönt och vara innan nu när det är piss väder? Jag skulle älskat det!
och en på vad vi bakade! 
fS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback